LOCALI | VISUAL

Voor het mediabedrijf The Broadcaster heb ik samen met een groep andere studenten een campagne opgezet om hun nieuwe product ‘Locali’ op de markt te zetten. Locali is een App die burgerparticipatie moet bevorderen. Ik heb meegedacht over concepten, campagnes en strategieën, maar heb me voornamelijk geconcentreerd op twee print-uitingen: de poster en de flyer heb ik ontworpen. Met dit project heb ik mij kunnen ontwikkelen als Visual designer en heb ik veel geleerd op gebied van marketingcommunicatie. Zie hiernaast de poster en hieronder de voor-en achterkant van de flyer.




Burgerparticipatie, democratie 2.0, Locali is een complex product. Eline was een van de studenten die meegewerkt heeft aan een campagne, bedoeld als kick-off voor de introductie in Hilversum. De eindproductie was een stapel onderzoeken naar de marktkansen van Locali (goed!), posters, een video en andere creatieve uitingen waar we goed gebruik van kunnen maken. Het was prettig werken met Eline en haar collega’s. Enthousiasme en betrokkenheid zijn daarbij de kernwoorden!

Frank Du Mosch

Founder The Broadcaster




ANIMATIE | VISUAL

Voor het vak seminar heb ik onderzocht hoe een trend ontstaat binnen visual design. Het onderzoek is gebaseerd op interviews met designers en trendwatchers en deskresearch. In de animatie heb ik omschreven hoe een trend nou ontstaat.







In het tweede jaar van mijn opleiding heb ik samen met een aantal andere studenten een magazine ontworpen. Wij hebben gekozen om een nieuw soort magazine uit te brengen, HUID. Mensen met een bijzondere huid worden hierin centraal gezet. Er worden verhalen vertelt die schuil zitten achter een bepaalde huid. Hieronder staan een paar foto’s uit één van onze drie edities.